ifkadeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paket ayarlarınızda Pak dosyasını kullan seçeneğini devre dışı bırakın ve yeniden paketlemeyi deneyin.
Hocam use pak file var onu mu diyorsunuz