demiryapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar oyunumu paketleme yaparken etc ile bu şekilde devam ediyor saatlerdir ne yapmam lazim

ifkadeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paket ayarlarınızda Pak dosyasını kullan seçeneğini devre dışı bırakın ve yeniden paketlemeyi deneyin.
https://www.r10.net/android-ios-alis...labilecek.html

bu konuda yardımcı olacak ücretli şekilde birini arıyorum.