Arkadaşlar oyunumu paketleme yaparken etc ile bu şekilde devam ediyor saatlerdir ne yapmam lazim
Paket ayarlarınızda Pak dosyasını kullan seçeneğini devre dışı bırakın ve yeniden paketlemeyi deneyin.
https://www.r10.net/android-ios-alis...labilecek.html
bu konuda yardımcı olacak ücretli şekilde birini arıyorum.