• 18-01-2023, 14:11:46
    #1
    Merhabalar,
    Google play indirme ve yorum hizmetini burada çoğu arkadaş 1 TL'den sağlıyordu. 100 Yorum ve yıldız hizmeti 100 TL idi, taban fiyat kuralını yeni gördüm 1 yorum 5 TL şeklinde güncellenmiş. Bunun gerekçesi nedir acaba? Tamam enflasyon var, anlıyorum da 5x kadar da değildir diye düşünüyorum.
  • 18-01-2023, 14:13:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    100 liraya ne alabiliyorsun 2 saatlik uÄŸraÅŸ sonucunda ?
  • 18-01-2023, 14:14:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam önce den de 1 tl degildi taban fiyat o 1 liraya yapanlar kuralları çiğneyenler malesef. Bu gün %50 indirimdeyiz saat 5e kadar ihtiyacınızz varsa alttaki konudan bakabilirsiniz.

    https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...ube-yorum.html
  • 18-01-2023, 14:17:51
    #4
    makale 3 lira yorum 5 lira

    bir düzensizlik var taban fiyatlarda
  • 18-01-2023, 14:18:13
    #5
    Socialmediaexpe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önce den de 1 tl degildi taban fiyat o 1 liraya yapanlar kuralları çiğneyenler malesef. Bu gün %50 indirimdeyiz saat 5e kadar ihtiyacınızz varsa alttaki konudan bakabilirsiniz.

    https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...ube-yorum.html
    Anladım hocam, burada hizmet veren herkesten almışızdır yorum hizmeti hep 1 tl idi. Şimdi tekrar fiyatlara bakayım dedim görünce bir şok yaşadım onun için yazayım istedim.
  • 18-01-2023, 14:18:57
    #6
    Hiçbir zaman 1 TL değildi ki hocam. Benim bildiğim 3-5 TL idi zaten. Piyasayı öldürmeyelim arkadaşlar lütfen 100 yorum ve yıldız 100 TL nasıl olabilir. Olsa olsa 250 TL olur.
  • 18-01-2023, 14:19:10
    #7
    Growth Manager
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    makale 3 lira yorum 5 lira

    bir düzensizlik var taban fiyatlarda
    arz talep durumunu atlamayın hocam
  • 18-01-2023, 14:21:44
    #8
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    makale 3 lira yorum 5 lira

    bir düzensizlik var taban fiyatlarda
    katılıyorum

    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir zaman 1 TL değildi ki hocam. Benim bildiğim 3-5 TL idi zaten. Piyasayı öldürmeyelim arkadaşlar lütfen 100 yorum ve yıldız 100 TL nasıl olabilir. Olsa olsa 250 TL olur.
    Allah allah çok şaşırdım. Bu zamana kadar bu fiyattan aldık hep ve benim taban fiyat vs durumundan haberim yoktu. Ama ben genede 100 yorumun 500 TL edeceğini düşünmüyorum. Hatalı bir karar olduğunu düşünüyorum
  • 18-01-2023, 14:25:26
    #9
    MobilApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katılıyorum



    Allah allah çok şaşırdım. Bu zamana kadar bu fiyattan aldık hep ve benim taban fiyat vs durumundan haberim yoktu. Ama ben genede 100 yorumun 500 TL edeceğini düşünmüyorum. Hatalı bir karar olduğunu düşünüyorum
    Hocam şöyle düşünün 100 indirme, yorum ve yıldız her biri 5 dakika sürse oldu mu size 8 saat 20 dakika aralıksız. Bir de Gmail maliyetlerini ekleyin 200 TL oradan düşün geriye 300 TL kalıyor. Bu kişi molalar ile birlikte 10 saat çalışsa toplamda eline 300 TL geçmiş olacak KDV payı falan da düşünürse 250 TL, 30 gün 0 tatil ile her gün 10 saat bu işi yapsa 7500 TL oluyor....