Merhabalar,
Google play indirme ve yorum hizmetini burada çoğu arkadaş 1 TL'den sağlıyordu. 100 Yorum ve yıldız hizmeti 100 TL idi, taban fiyat kuralını yeni gördüm 1 yorum 5 TL şeklinde güncellenmiş. Bunun gerekçesi nedir acaba? Tamam enflasyon var, anlıyorum da 5x kadar da değildir diye düşünüyorum.
Bu nasıl bir zam yahu
10
●590
- 18-01-2023, 14:14:25Üyeliği durdurulduHocam önce den de 1 tl degildi taban fiyat o 1 liraya yapanlar kuralları çiğneyenler malesef. Bu gün %50 indirimdeyiz saat 5e kadar ihtiyacınızz varsa alttaki konudan bakabilirsiniz.
https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...ube-yorum.html - 18-01-2023, 14:18:13Anladım hocam, burada hizmet veren herkesten almışızdır yorum hizmeti hep 1 tl idi. Şimdi tekrar fiyatlara bakayım dedim görünce bir şok yaşadım onun için yazayım istedim.Socialmediaexpe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2023, 14:18:57Hiçbir zaman 1 TL değildi ki hocam. Benim bildiğim 3-5 TL idi zaten. Piyasayı öldürmeyelim arkadaşlar lütfen 100 yorum ve yıldız 100 TL nasıl olabilir. Olsa olsa 250 TL olur.
- 18-01-2023, 14:19:10arz talep durumunu atlamayın hocamParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2023, 14:21:44katılıyorumParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah allah çok şaşırdım. Bu zamana kadar bu fiyattan aldık hep ve benim taban fiyat vs durumundan haberim yoktu. Ama ben genede 100 yorumun 500 TL edeceğini düşünmüyorum. Hatalı bir karar olduğunu düşünüyorumDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-01-2023, 14:25:26Hocam şöyle düşünün 100 indirme, yorum ve yıldız her biri 5 dakika sürse oldu mu size 8 saat 20 dakika aralıksız. Bir de Gmail maliyetlerini ekleyin 200 TL oradan düşün geriye 300 TL kalıyor. Bu kişi molalar ile birlikte 10 saat çalışsa toplamda eline 300 TL geçmiş olacak KDV payı falan da düşünürse 250 TL, 30 gün 0 tatil ile her gün 10 saat bu işi yapsa 7500 TL oluyor....MobilApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle