Socialmediaexpe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam önce den de 1 tl degildi taban fiyat o 1 liraya yapanlar kuralları çiğneyenler malesef. Bu gün %50 indirimdeyiz saat 5e kadar ihtiyacınızz varsa alttaki konudan bakabilirsiniz.

https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...ube-yorum.html
Anladım hocam, burada hizmet veren herkesten almışızdır yorum hizmeti hep 1 tl idi. Şimdi tekrar fiyatlara bakayım dedim görünce bir şok yaşadım onun için yazayım istedim.