Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
makale 3 lira yorum 5 lira

bir düzensizlik var taban fiyatlarda
katılıyorum

DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir zaman 1 TL değildi ki hocam. Benim bildiğim 3-5 TL idi zaten. Piyasayı öldürmeyelim arkadaşlar lütfen 100 yorum ve yıldız 100 TL nasıl olabilir. Olsa olsa 250 TL olur.
Allah allah çok şaşırdım. Bu zamana kadar bu fiyattan aldık hep ve benim taban fiyat vs durumundan haberim yoktu. Ama ben genede 100 yorumun 500 TL edeceğini düşünmüyorum. Hatalı bir karar olduğunu düşünüyorum