Merhabalar,
Google play indirme ve yorum hizmetini burada çoğu arkadaş 1 TL'den sağlıyordu. 100 Yorum ve yıldız hizmeti 100 TL idi, taban fiyat kuralını yeni gördüm 1 yorum 5 TL şeklinde güncellenmiş. Bunun gerekçesi nedir acaba? Tamam enflasyon var, anlıyorum da 5x kadar da değildir diye düşünüyorum.