• 17-01-2023, 23:54:29
    #10
    melihards adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temassız kart görevi görmesi içinmi soruyorsunuz hocam bendede 11 var araştırdım bir sonuca varamadım
    Evet hocam. Web sitesinde olduğu yazıyor fakat hala goremedim.
  • 17-01-2023, 23:56:59
    #11
    -iphone 11 de nfc nasıl açılır

    +iPhone 11'de NFC (Near Field Communication) özelliği varsa, bunu açmak için Ayarlar> Genel> NFC ve İletişim Kipi sekmesine gidin ve "NFC ve İletişim Kipi" seçeneğini açın. Bu, cihazınızın NFC özelliklerini kullanmasına izin verir.

    -iphone 11 modellerinde nfc yok mu

    +iPhone 11 modelleri, NFC özelliklerine sahip cihazlar değildir. NFC, sadece iPhone SE (2. nesil), iPhone XR ve daha yeni modellerde mevcuttur. iPhone 11 modellerinde, sadece Apple Pay gibi ödeme uygulamalarını kullanmak için bir NFC reader yerine bir yerleşik NFC işlevi yoktur.
  • 17-01-2023, 23:58:25
    #12
    alicmkrtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -iphone 11 de nfc nasıl açılır

    +iPhone 11'de NFC (Near Field Communication) özelliği varsa, bunu açmak için Ayarlar> Genel> NFC ve İletişim Kipi sekmesine gidin ve "NFC ve İletişim Kipi" seçeneğini açın. Bu, cihazınızın NFC özelliklerini kullanmasına izin verir.

    -iphone 11 modellerinde nfc yok mu

    +iPhone 11 modelleri, NFC özelliklerine sahip cihazlar değildir. NFC, sadece iPhone SE (2. nesil), iPhone XR ve daha yeni modellerde mevcuttur. iPhone 11 modellerinde, sadece Apple Pay gibi ödeme uygulamalarını kullanmak için bir NFC reader yerine bir yerleşik NFC işlevi yoktur.
    konu açmadan çnce ben de kullandım hocam. bana da var dedi
  • 17-01-2023, 23:59:57
    #13
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu açmadan çnce ben de kullandım hocam. bana da var dedi
    Bana yok diyor hocam bir tutarsızlık var bu işte
  • 18-01-2023, 00:00:28
    #14
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam. Web sitesinde olduğu yazıyor fakat hala goremedim.
    Bende araştırmıştım geçen hafta hocam ama türkiyede bu özelliğin aktif olmadığını okumuştum biryerde sanırım sonuç olarak, androidde bile var bizde yok.. 😂
  • 18-01-2023, 00:01:07
    #15
    alicmkrtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana yok diyor hocam bir tutarsızlık var bu işte

    Kendi web sitesinde yazdığına göre olması gerekiyor.
  • 18-01-2023, 00:05:39
    #16
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Kendi web sitesinde yazdığına göre olması gerekiyor.
    Geçen gün x bankasına online hesap açarken kimliği telefonun nfc bölümüne okutun demişti kimliğimi telefonun arkasına kameranın o tarafa değdirdim kimliği tak diye okudu e ozaman nfc var ama kart gibi kullanamıyoruz 🤔 İşin içinden çıkamayacağız hocam sanırım 😅
  • 18-01-2023, 00:29:58
    #17
    NFC mevcut ama açılmıyor; telefonun ön üst kısmına okuttuğunuz zaman otomatik tepki veriyor
  • 18-01-2023, 05:25:37
    #18
    Android gibi açıp kapatma menüsü yok ios ta diye biliyorum.