Kendi web sitesinde yazdığına göre olması gerekiyor.
Geçen gün x bankasına online hesap açarken kimliği telefonun nfc bölümüne okutun demişti kimliğimi telefonun arkasına kameranın o tarafa değdirdim kimliği tak diye okudu e ozaman nfc var ama kart gibi kullanamıyoruz 🤔 İşin içinden çıkamayacağız hocam sanırım 😅