• 18-01-2023, 11:20:15
    #19
    Açma kapama yok hocam direkt açık olarak geliyor. Akbil okutarak deneme yapabilirsiniz direkt okuyacaktır
  • 21-01-2023, 23:03:39
    #20
    Donanım olsa da bir Apple uygulaması olan Wallet'a Türkiye'den kart ekleyemiyorsunuz. NFC ile dijital kartvizit vs okutabiliyorsunuz Denetim Merkezi'ne "NFC Etiket Okuyucu" eklemeniz yeterli. Cüzdan kullanmak istiyorsanız Türkiye'den bir kart ile katakulli yapmadan zor. Bölgeyi Amerika'ya değiştirmeniz, iTunes üzerinde bir ödemeniz bekliyorsa dönem sonu faturalandırma ardından 28-60 gün beklemeniz gerekiyor. Sonra da Amerika'dan sanal kart veren PayPal gibi 3. parti bankacılıklardan kart alıp uygulamaya ekleyebiliyorsunuz.
  • 21-01-2023, 23:07:51
    #21
    Açma ya da kapatma yok, sürekli açıktır. Temassız ödeme yapamazsın. Apple Pay ülkemizde çalışmıyor.
  • 21-01-2023, 23:13:31
    #22
    alicmkrtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -iphone 11 de nfc nasıl açılır

    +iPhone 11'de NFC (Near Field Communication) özelliği varsa, bunu açmak için Ayarlar> Genel> NFC ve İletişim Kipi sekmesine gidin ve "NFC ve İletişim Kipi" seçeneğini açın. Bu, cihazınızın NFC özelliklerini kullanmasına izin verir.

    -iphone 11 modellerinde nfc yok mu

    +iPhone 11 modelleri, NFC özelliklerine sahip cihazlar değildir. NFC, sadece iPhone SE (2. nesil), iPhone XR ve daha yeni modellerde mevcuttur. iPhone 11 modellerinde, sadece Apple Pay gibi ödeme uygulamalarını kullanmak için bir NFC reader yerine bir yerleşik NFC işlevi yoktur.
    NFC vardır, işlevi de vardır ama ödeme için kullanılamaz. iPhone 11 kutusu.