• 17-01-2023, 14:48:05
    #1
    İyi günler arkadaşlar.
    Bu forumda yeniyim ve bir alışveriş yapmak istedim. Alacağım ürünlerin linkini listeledim buradan bir kullanıcı ile anlaştık. 6 Ocakta parasını gönderdim. Ancak hediye kartı ile alıyorum daha kargoya satıcı vermedi. Benim yapabileceğim bir şey yok diyerek bekletiyor. Ayrıca işleme aldığına dair veya bir sepet , bir sipariş geçimine dair kanıt istememe rağmen bekletiyor. Durum normal mi gerekli yerlere başvuru yapayım mı ?
  • 17-01-2023, 14:49:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hage392 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi günler arkadaşlar.
    Bu forumda yeniyim ve bir alışveriş yapmak istedim. Alacağım ürünlerin linkini listeledim buradan bir kullanıcı ile anlaştık. 6 Ocakta parasını gönderdim. Ancak hediye kartı ile alıyorum daha kargoya satıcı vermedi. Benim yapabileceğim bir şey yok diyerek bekletiyor. Ayrıca işleme aldığına dair veya bir sepet , bir sipariş geçimine dair kanıt istememe rağmen bekletiyor. Durum normal mi gerekli yerlere başvuru yapayım mı ?
    şikayetim var bölümünden şikayet oluşturabilirsiniz
    oradaki örnekleri inceleyerek kendi şikayetinizi oluşturursanız moderasyon ilgilenir.
    Ayrıca siz savcılık vs. sürecini kendiniz başlatabilirsiniz.
  • 17-01-2023, 14:50:54
    #3
    Forum üzerinden birisiyle alışveriş yaptıysanız forum üstünde şıkayet talebi oluşturun https://www.r10.net/sikayetim-var/ açıklama yapacaktır yine çözüme kavuşmaz ise gerekli mercilere başvurun
  • 17-01-2023, 14:53:01
    #4
    Söylediklerimi yanlış anladınız galiba kendim savcılık vs. İşlerini tabiki kendim hallederim ve şikayetler kısmına da açarım. Sorum şu normal mi bu kadar bekletilmem?
  • 17-01-2023, 14:58:10
    #5
    11 gün olmuş bence son kez işlemi yapıp yapmadığını sorun eyer gün içinde işleminizi gerçekleştirmezse yarın gerekli yerelere başvurun