İyi günler arkadaşlar.
Bu forumda yeniyim ve bir alışveriş yapmak istedim. Alacağım ürünlerin linkini listeledim buradan bir kullanıcı ile anlaştık. 6 Ocakta parasını gönderdim. Ancak hediye kartı ile alıyorum daha kargoya satıcı vermedi. Benim yapabileceğim bir şey yok diyerek bekletiyor. Ayrıca işleme aldığına dair veya bir sepet , bir sipariş geçimine dair kanıt istememe rağmen bekletiyor. Durum normal mi gerekli yerlere başvuru yapayım mı ?
Bilgi edinme için alışveriş
4
●82
- 17-01-2023, 14:49:23Üyeliği durdurulduşikayetim var bölümünden şikayet oluşturabilirsinizHage392 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oradaki örnekleri inceleyerek kendi şikayetinizi oluşturursanız moderasyon ilgilenir.
Ayrıca siz savcılık vs. sürecini kendiniz başlatabilirsiniz. - 17-01-2023, 14:50:54Forum üzerinden birisiyle alışveriş yaptıysanız forum üstünde şıkayet talebi oluşturun https://www.r10.net/sikayetim-var/ açıklama yapacaktır yine çözüme kavuşmaz ise gerekli mercilere başvurun
- 17-01-2023, 14:58:1011 gün olmuş bence son kez işlemi yapıp yapmadığını sorun eyer gün içinde işleminizi gerçekleştirmezse yarın gerekli yerelere başvurun