İyi günler arkadaşlar.
Bu forumda yeniyim ve bir alışveriş yapmak istedim. Alacağım ürünlerin linkini listeledim buradan bir kullanıcı ile anlaştık. 6 Ocakta parasını gönderdim. Ancak hediye kartı ile alıyorum daha kargoya satıcı vermedi. Benim yapabileceğim bir şey yok diyerek bekletiyor. Ayrıca işleme aldığına dair veya bir sepet , bir sipariş geçimine dair kanıt istememe rağmen bekletiyor. Durum normal mi gerekli yerlere başvuru yapayım mı ?
şikayetim var bölümünden şikayet oluşturabilirsiniz
oradaki örnekleri inceleyerek kendi şikayetinizi oluşturursanız moderasyon ilgilenir.
Ayrıca siz savcılık vs. sürecini kendiniz başlatabilirsiniz.