Forum üzerinden birisiyle alışveriş yaptıysanız forum üstünde şıkayet talebi oluşturun https://www.r10.net/sikayetim-var/ açıklama yapacaktır yine çözüme kavuşmaz ise gerekli mercilere başvurun