• 17-01-2023, 05:19:02
    #1
    Kardeşim benim konumu neden her defasında siliyorsunuz. Ne bir hakaret, ne bir küfür, ne de başka bir şey var içeriklerde Galatasaray var diye Fenerbahçeli moderatörler mi siliyor bu konuları? Cılkını çıkardınız yeter ağır konuşucam bak en sonunda. Terbiyesizlik yapmayın. Biz 2 günlük üye değiliz kendinize gelin.
  • 17-01-2023, 05:23:46
    #2
    Bir ajanstan fazlası
    Sakin olun hocam vardır bi bildikleri
  • 17-01-2023, 05:27:28
    #3
    WxTimer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin olun hocam vardır bi bildikleri
    Dostum ne bildikleri olacak tipik her zaman yaptıkları şey. Bir kişiyi kafaya takıyorlar, kafalarına göre konu siliyorlar. Sana soruyorum, Galatasaray NFT'si hakkında konu açtım. Ne bir satış, ne bir şey istedim sadece fiyatını bilenler var mı? yazdım. Sence bir bildikleri mi vardı da sildiler?
  • 17-01-2023, 05:28:23
    #4
    Bir ajanstan fazlası
    ylmzbcy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum ne bildikleri olacak tipik her zaman yaptıkları şey. Bir kişiyi kafaya takıyorlar, kafalarına göre konu siliyorlar. Sana soruyorum, Galatasaray NFT'si hakkında konu açtım. Ne bir satış, ne bir şey istedim sadece fiyatını bilenler var mı? yazdım. Sence bir bildikleri mi vardı da sildiler?
    Onu modlara sormak lazım
  • 17-01-2023, 05:30:46
    #5
    WxTimer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu modlara sormak lazım
    Gerek yok hocam sorup da moralimi bozamam herkes görsün diye açtım konuyu birazdan bunu da silerler zaten silmeden bilsinler neyin ne olduğunu.
  • 17-01-2023, 05:33:06
    #6
    Ban çiki ban
  • 17-01-2023, 05:34:58
    #7
    PREMIUM SEO
    Merhabalar, öncelikle üslubunuzu düzeltmeniz gerekiyor. Forum içerisinde kurallar uygulanır, kuralların uygulanması terbiyesizlik mi oluyor? 2 günlük üye olmadığınızı söylüyorsunuz o zaman kurallara hakimsinizdir. Konunuza gelecek olursak söylediğiniz gibi bir konu açmamışsınız. Referanslı link ekleyerek referans kasmaya çalışmışsınız. Bu durumda ticari konu şartlarını taşımadan bu şekilde konu açamazsınız.
    Biz bir şeyleri gizlemiyoruz konunuz neden silinsin ki? Bilmediğiniz kural üzerinden üslubunuzu bozmuşsunuz. Forumda yönetici arkadaşlarımız kural dışı bir işlem yapmazlar. Tahmin ediyorum ki kuralları öğrenirseniz üslubunuzu da bozmazsınız. İyi forumlar.