Merhabalar, öncelikle üslubunuzu düzeltmeniz gerekiyor. Forum içerisinde kurallar uygulanır, kuralların uygulanması terbiyesizlik mi oluyor? 2 günlük üye olmadığınızı söylüyorsunuz o zaman kurallara hakimsinizdir. Konunuza gelecek olursak söylediğiniz gibi bir konu açmamışsınız. Referanslı link ekleyerek referans kasmaya çalışmışsınız. Bu durumda ticari konu şartlarını taşımadan bu şekilde konu açamazsınız.
Biz bir şeyleri gizlemiyoruz konunuz neden silinsin ki? Bilmediğiniz kural üzerinden üslubunuzu bozmuşsunuz. Forumda yönetici arkadaşlarımız kural dışı bir işlem yapmazlar. Tahmin ediyorum ki kuralları öğrenirseniz üslubunuzu da bozmazsınız. İyi forumlar.