Kardeşim benim konumu neden her defasında siliyorsunuz. Ne bir hakaret, ne bir küfür, ne de başka bir şey var içeriklerde Galatasaray var diye Fenerbahçeli moderatörler mi siliyor bu konuları? Cılkını çıkardınız yeter ağır konuşucam bak en sonunda. Terbiyesizlik yapmayın. Biz 2 günlük üye değiliz kendinize gelin.