Selamlar. Yeni Macbook Air M1 kullanıcısıyım. Yavaş yavaş öğreniyorum. Sizce sürekli şarjda mı kullanmalıyım? Siz nasıl yapıyorsunuz?
Teşekkürler
Macbook'umu Şarjda mı Kullanmalıyım?
7
●272
- 12-01-2023, 19:33:54ben bu yöntemi kullanıyorum m1 kullanıcısı olarakmhcifci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2023, 19:40:44MacBook cihazlarda pil %100 olduğunda pasife geçer ve cihaz direkt olarak kablodan enerji almaya başlar. Yani normalin aksine MacBook'larda mümkün olduğunca prize takılı + %100 olarak kullanmak o kadar düşük pil devir sayısına sahip olmak anlamına gelir.mhcifci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not: Intel cihazlar için böyle olduğuna eminim, bu konuda M serisi modeller için bir tecrübem olmadı. Farklılık gösterip göstermediğini bilmiyorum. - 12-01-2023, 19:41:03Macbook Pro aldığımda bende bu ikileme girmiştim. Apple çalışanına bu soruyu sordum. Cihazı şarjda kullanırsanız pil ömrünü arttıracağını söyledi. Macbooklarda şarj %100 olduktan sonra cihaz batarya kullanımını durduruyormuş. Bundan ötürü de pil ömrü daha uzun oluyormuş. Sürekli çıkar tak yaptığınız zaman pil ömrünüzden yiyebilirsiniz. Ne kadar doğrudur bilmiyorum tabi ki. Siz yine de araştırın. Ben bu şekilde kullanıyorum.
- 12-01-2023, 19:41:12öncelikle hayırlı olsun, güle güle kullanın.
https://youtu.be/vlRi5IbMn3U
bu videoyu baştan sona izlemenizi öneririm. kafanızdaki bir çok soruya cevap bulacaksınız.