Merhaba öncelikle hayırlı olsun. Cihazın ne olduğu farketmeksizin pili ne kadar çok doldur boşalt yaparsanız cihazınız o kadar çok yıpranır. Bundan dolayı mümkün olduğunca şarjda kullanmanız ömrünün daha uzun olmasını sağlayacaktır.