normal laptolarda %100 olunca çıkarıp bitince tekrar şarja takmak daha doğru ama banaq ne kadar garip ve saçma gelsede apple laptoplarda şarjda kullanmanın daha iyi olduğunu okumuştum ( ben imac masaüstü kullandım laptop değil.bu konuda uzman değilim )