Facebook & Instagramcılara Bu Sorum
5
●98
- 12-01-2023, 02:15:36Herkese, hayırlı geceler sorum şu şekilde Facebook Messenger uygulamasında çevrimiçi görünmenin sistemsel bir hatası olabilir mi ? Olmayacağını düşünüyorum ama şu nedenle soruyorum yani facebook kullanıyorum ama messenger kullanmıyorum, facebook'a girmediğim halde çevrimiçi görünüyorum bu durumun sebebi instagrama girmem ile alakalı mı? yoksa facebooka girmediğimiz halde bir şekilde çevrimiçi görünebiliyor muyuz messenger kısmında falan
- 12-01-2023, 02:18:38yani instagram DM girince otomatik olarak messengerda çevrimiçi gözüküyoruzJorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2023, 02:20:26hocam son sorum bu arada verdiğin cevaplar için ayrıca teşekkür ederimJorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son sorum şu şekilde ;
Örneğin ben saat 23:30'da DM tarafına giriş yaptım ve bu o an messengera yansımadı daha sonrasında 1-2 saat sonra yansıma şansı var mıdır ? yani arada bir gecikme(delay) durumu söz konusu olabilir mi ?