Herkese, hayırlı geceler sorum şu şekilde Facebook Messenger uygulamasında çevrimiçi görünmenin sistemsel bir hatası olabilir mi ? Olmayacağını düşünüyorum ama şu nedenle soruyorum yani facebook kullanıyorum ama messenger kullanmıyorum, facebook'a girmediğim halde çevrimiçi görünüyorum bu durumun sebebi instagrama girmem ile alakalı mı? yoksa facebooka girmediğimiz halde bir şekilde çevrimiçi görünebiliyor muyuz messenger kısmında falan