Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka ihtimal çok zor hocam.
hocam son sorum bu arada verdiğin cevaplar için ayrıca teşekkür ederim

Son sorum şu şekilde ;

Örneğin ben saat 23:30'da DM tarafına giriş yaptım ve bu o an messengera yansımadı daha sonrasında 1-2 saat sonra yansıma şansı var mıdır ? yani arada bir gecikme(delay) durumu söz konusu olabilir mi ?