• 31-12-2022, 17:40:18
    #1
    Selam arkadaşlar. Seslendirme yapmak için 10 m2 alanı nasıl izole edebilirim acaba. Dıştan bana ses gelmesin ve içten de dışa ses gitmesin istiyorum. Kullanabileceğim malzemeler nelerdir acaba şimdiden teşekkürler.
  • 31-12-2022, 17:46:03
    #2
    HveH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar. Seslendirme yapmak için 10 m2 alanı nasıl izole edebilirim acaba. Dıştan bana ses gelmesin ve içten de dışa ses gitmesin istiyorum. Kullanabileceğim malzemeler nelerdir acaba şimdiden teşekkürler.
    Hocam bütçeniz el verir ise, taş yünü ile odayı komple kaplatabilirsiniz. Bütçesi daha uygun olsun derseniz ses yalıtım süngerleri (önerim piramit sünger) ile odayı kaplayabilirsiniz. Fakat sünger de %100 ses yalıtımı yapmaz.
  • 31-12-2022, 18:05:14
    #3
    izocam denen bir ürün var, ses, soğuk, hava vesaire geçirmemesi için alçıpan duvarların arasına konur. araştırırsanız faydası olabilir.

    https://www.googleadservices.com/pag...dkQ0Qx6BAgKEAE
    • HveH
    HveH bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-12-2022, 18:23:27
    #4
    Maliyetli ve profesyonel bir iş. Düşük bütçeyle sağlıklı sonuç alamazsınız.

    Taş yünü vb. malzemelerden uzak durmanızı öneririm.

    Seslendirme yapacaksanız eğer işin akustik kısmını da düşünmelisiniz.

    Yalıtım için bariyerli bondex süngerleri araştırmanızı öneririm. Uygulaması için youtube'da videolar mevcut.