Selam arkadaşlar. Seslendirme yapmak için 10 m2 alanı nasıl izole edebilirim acaba. Dıştan bana ses gelmesin ve içten de dışa ses gitmesin istiyorum. Kullanabileceğim malzemeler nelerdir acaba şimdiden teşekkürler.