HveH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam arkadaşlar. Seslendirme yapmak için 10 m2 alanı nasıl izole edebilirim acaba. Dıştan bana ses gelmesin ve içten de dışa ses gitmesin istiyorum. Kullanabileceğim malzemeler nelerdir acaba şimdiden teşekkürler.
Hocam bütçeniz el verir ise, taş yünü ile odayı komple kaplatabilirsiniz. Bütçesi daha uygun olsun derseniz ses yalıtım süngerleri (önerim piramit sünger) ile odayı kaplayabilirsiniz. Fakat sünger de %100 ses yalıtımı yapmaz.