• 31-12-2022, 14:24:57
    #1
    Hatay İskenderun Deniz Er eğitim alayında acemiliğimi dün yemin töreni ile bitirdik

    Kocaeli Başiskele çıktı burası hakkında bilgisi olan varmı
  • 31-12-2022, 14:28:49
    #2
    sürgün yeri çektirirler
  • 31-12-2022, 14:30:54
    #3
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürgün yeri çektirirler
    Hocam tanıdığınız mı yaptı orada
  • 31-12-2022, 14:32:24
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tanıdığınız mı yaptı orada
    Şaka şaka Arkadaşım orada yapmıştı rahat diye anlatmıştı yıllar önce. Tabi iş başındaki komutan da bitiyor.
  • 31-12-2022, 14:33:48
    #5
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka şaka Arkadaşım orada yapmıştı rahat diye anlatmıştı yıllar önce. Tabi iş başındaki komutan da bitiyor.
    Hocam 2 dakikalık moral bozulması yaşadım 😁😁 telefonu direk sokmuşmuydu
  • 31-12-2022, 14:38:26
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2 dakikalık moral bozulması yaşadım 😁😁 telefonu direk sokmuşmuydu
    Telefonu sokmuştu fakat teğmendi kendisi, kendiside askerlerine müsade ediyordu.
  • 31-12-2022, 14:40:19
    #7
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonu sokmuştu fakat teğmendi kendisi, kendiside askerlerine müsade ediyordu.
    Ben ilk tuşluyla giderim büyük ihtimal ortamı öğrenip *******
  • 31-12-2022, 14:40:20
    #8
    hayırlı olsun. Muhafız mı yoksa hizmet mi ne olarak gidiyorsun?
  • 31-12-2022, 14:54:38
    #9
    Başiskele normal geziye gittim güzel yerdi askerlik dersen zaten temizlik nöbet hocam