MusGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun. Muhafız mı yoksa hizmet mi ne olarak gidiyorsun?
Yara savunma yani hizmet olarak gidiyorum hocam telefonu yanımda götürsemmi bura hakkında bilginiz detaylı varmı hocam

BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başiskele normal geziye gittim güzel yerdi askerlik dersen zaten temizlik nöbet hocam
Aynen hocam denizci güzel zaten