ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka şaka Arkadaşım orada yapmıştı rahat diye anlatmıştı yıllar önce. Tabi iş başındaki komutan da bitiyor.
Hocam 2 dakikalık moral bozulması yaşadım 😁😁 telefonu direk sokmuşmuydu