• 26-12-2022, 23:38:40
    #10
    Şöyle bişey anlatayım
    Bugün Samsung A5 2016 babama aldım yazık adam iphone 6 kullanıyor iyi değil ona geçsin diye

    kurulum yaparken iphone 6nın daha akıcı ve stabil olduğunu fark ettim iphone iphone arkadaş gerisi hikaye
  • 26-12-2022, 23:40:24
    #11
    Sıfır iPhone alamıyorsanız ikinci el 11 düşünebilirsiniz. Özellikle yeni alınıp satılmış bozdurma cihazlar olabiliyor, sıfır ayarında olacaktır. Bir telefonu 7-8 sene kullanan kişiler için özellikle en mantıklı seçip iPhone'dur. Hiçbir şekilde iPhone alamayacaksanız, Android cihazlarda çin cihazlarına bulaşmadan Samsung S21 tercih edilebilir. Hem amiral gemisi hem de fiyat olarak diğer amiral gemilerine nazaran daha uygun fiyatlı.
  • 26-12-2022, 23:40:52
    #12
    Samsung m53 - m73 - a53 - a73 bütçenizin biraz altında kalıyor ama iphone dışında samsung olarak bence bunlar var belki samsung s21 lite - fe falanda olabilir
  • 26-12-2022, 23:40:55
    #13
    hocam eğer yurt dışı alırım derseniz mi 11t araştırın derim hem güzel telefon hem de sağlam telefon bende çok araştırdım baya hoşuma gitti
  • 26-12-2022, 23:41:34
    #14
    Morfinafk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 18 bin 256 gb kalmış sadece bütçem maks 15
    yd bakın bulunur 15 e
  • 26-12-2022, 23:42:32
    #15
    Hocam iphone alırsan eğer 10 seneden fazla seni götürür. Malum 6sler çıkalı 7 yıl oldu ama halen daha kullanılıyor ve güncelleme dahi daha yeni kesildi. O yüzden 2k daha fazla verip 17k'ya iphone 11 öneririm.
  • 26-12-2022, 23:45:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Benim tercihim iPhone olur ancak maddi konuda eğer ki zorluk oluşturacak ise xiaomi tercih edebilirsiniz. Hayırlı olsun telefonunuz bu arada.
  • 26-12-2022, 23:47:07
    #17
    Poco X4 GT satın alabilirsiniz hocam
    İyi Forumlar Dilerim
  • 26-12-2022, 23:57:04
    #18
    Morfinafk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam şuan 11 alsam 17 bin şarjı falan 18 bin olucak ve 64 gb + en düşük modeli + 2 yıl önce çıktı ve 1 ay önceki 14 bin almayışım şimdi 17 18 alırsam bana çok koyar açık söylim kendime yediremem .d
    iphone 11 alınmaz zaten, ekranı inanılmaz kötü, göz yoruyor. (12 ve üstü alınır sadece)