Hangi Telefonu Almalıyım ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Telefonu Almalıyım ?
19
●
516
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi Telefonu Almalıyım ?
1
2
3
27-12-2022, 00:10:49
#19
Misafir
Poco X4 Pro Al bence kaçak edition da patlatın mı bu işi 4 bin liraya kapatırsınız, fiyat arşa çıkmamışsa ben alırken 2.500 lira idi. Çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ederim
29-12-2022, 13:18:46
#20
ArdaEgridere
Üyeliği durduruldu
Tecno camon serisini öneririm 18p var harika cihaz
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler