yok hocam şuan 11 alsam 17 bin şarjı falan 18 bin olucak ve 64 gb + en düşük modeli + 2 yıl önce çıktı ve 1 ay önceki 14 bin almayışım şimdi 17 18 alırsam bana çok koyar açık söylim kendime yediremem .d
iphone 11 alınmaz zaten, ekranı inanılmaz kötü, göz yoruyor. (12 ve üstü alınır sadece)