Merhaba topluluğumuz için bir nakit çekilişi yapmak istiyoruz. Fakat milli piyangodan izin alınması gerekiyor.
Ama bir arkadaşım belli bir miktarın altındaysa izine gerek olmadığını söyledi. Bu doğru mu? Belli bir miktarın altında nakit çekilişi yapabilir miyim?
Nakit Çekilişi Hakkında Sorum Var
4
●122
- 21-12-2022, 21:55:15
- 21-12-2022, 21:57:55R10 un kendine özel çekiliş sistemi vardı sanırım oradan yapılıyor çekiliş
- 21-12-2022, 21:59:23Ondan bahsetmiyorum hocam. Lütfen tekrar okuyunOsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2022, 22:02:47https://aligulhukuk.com/yayinlar/sos...-yasal-boyutu/
Burada birşeyler yazıyor hocam ama göremedim rakamı