• 21-12-2022, 21:55:15
    #1
    Merhaba topluluğumuz için bir nakit çekilişi yapmak istiyoruz. Fakat milli piyangodan izin alınması gerekiyor.
    Ama bir arkadaşım belli bir miktarın altındaysa izine gerek olmadığını söyledi. Bu doğru mu? Belli bir miktarın altında nakit çekilişi yapabilir miyim?
  • 21-12-2022, 21:57:55
    #2
    R10 un kendine özel çekiliş sistemi vardı sanırım oradan yapılıyor çekiliş
  • 21-12-2022, 21:59:23
    #3
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 un kendine özel çekiliş sistemi vardı sanırım oradan yapılıyor çekiliş
    Ondan bahsetmiyorum hocam. Lütfen tekrar okuyun
  • 21-12-2022, 22:02:47
    #4
    https://aligulhukuk.com/yayinlar/sos...-yasal-boyutu/

    Burada birşeyler yazıyor hocam ama göremedim rakamı
  • 22-12-2022, 00:33:24
    #5
    Hocam noter huzurunda olması lazım.