Merhaba topluluğumuz için bir nakit çekilişi yapmak istiyoruz. Fakat milli piyangodan izin alınması gerekiyor.
Ama bir arkadaşım belli bir miktarın altındaysa izine gerek olmadığını söyledi. Bu doğru mu? Belli bir miktarın altında nakit çekilişi yapabilir miyim?