OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 un kendine özel çekiliş sistemi vardı sanırım oradan yapılıyor çekiliş
Ondan bahsetmiyorum hocam. Lütfen tekrar okuyun