• 20-12-2022, 18:46:10
    #10
    yatmadan önce çıkmıs sorulara göz gezdir yine geçersin
  • 20-12-2022, 18:47:30
    #11
    Son 1 saat çıkmiş soruları çözün 80-90 alırsınız ben 85 almıştım
  • 20-12-2022, 19:00:27
    #12
    Elektronik olarak gidiyorsanız gayet rahat ve kolay geçiyor. Sınavı bitirip, 2-3 kere başa dönüp tekrar çözmüştüm. Tam kaç aldığımı hatırlamıyorum ama 2-3 yanlışım vardı heralde

    Sınavdan çıkınca geçtin mi? diye soran gençler vardı. 3. girişi vs. olanları görmüştüm. Nasıl başardınız diye sormak gelmişti ama dedim sınava girecekler moral bozmayayım dedim.

    Genel olarak sınav gayet kolay.
    Sınavda zor yerler; ilk yardım konuları, geçiş üstünlüğü konuları

    Bunun harici tabela vs. soruluyor. Bu konularda kolay ama dikkatsizlik ile yanlış cevap verebilirsin. Bu nedenle bitirip çıkma sonuna kadar kal. Tekrar tekrar çöz.
  • 26-12-2022, 22:11:34
    #13
    Ne oldu geçtin mi?
  • 26-12-2022, 22:17:49
    #14
    Piizmit41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne oldu geçtin mi?
    80 puan ile geçtim hocam 40D 10Y, sadece 2 tane geçen haftanın çıkmış sınavlarını çözdüm 🙂
  • 26-12-2022, 22:25:45
    #15
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    80 puan ile geçtim hocam 40D 10Y, sadece 2 tane geçen haftanın çıkmış sınavlarını çözdüm 🙂
    Tebrik ederim
  • 27-12-2022, 00:52:41
    #16
    Hocam 3 gün direksiyon üretmeye bile yeter. Sınavda başarılar.