• 20-12-2022, 18:21:53
    #1
    Arkadaşlar 3-4 gün sonra yazılı sınava gireceğim hiç çalışmadım bu sürede çalışma sınavı geçmeye yeter mi sizce?
  • 20-12-2022, 18:22:38
    #2
    Yeter çıkmış sorulara bakın
  • 20-12-2022, 18:23:28
    #3
    Önceki çıkmış soruları çözün, yanlış yaptıklarınıza dönüp doğrularını ezberleyin geçersiniz.
  • 20-12-2022, 18:25:42
    #4
    Yazılı sınav baya kolay oluyor biraz soru çözerek kesinlikle geçersiniz.
  • 20-12-2022, 18:27:13
    #5
    Ben sadece sınavdan önceki gece yarım saat çalıştım 75 aldım
  • 20-12-2022, 18:33:49
    #6
    Gayet yeterli hocam, çıkmış sorulara bakın ve biraz da hakimseniz çok net geçersiniz. Son gün çalışıp 80 küsür almıştım.
  • 20-12-2022, 18:35:12
    #7
    ayoft.com
    Son 1-2 gün çıkmış sorulara bakmanız yeterli. Kitapçığa vs. gerek yok bile.
  • 20-12-2022, 18:38:52
    #8
    Son 2-3 çıkmış sorulara bak trafik soruları pek zor değil zorlarsa bir tek sağlık zorlar. Ağırlığını ona vererek çalışırsan 24 saatte bu işi bitirirsin.

    Kendi bilgini test etmek için çalışmadan trafik sorularını çöz.
  • 20-12-2022, 18:42:11
    #9
    Sınav şehir merkezinde olduğu için otobüsle gitmiştik, 45 dakikalık yolda soruları inceledim 82 aldım. Her türlü geçersiniz baya kolay sınav.