Elektronik olarak gidiyorsanız gayet rahat ve kolay geçiyor. Sınavı bitirip, 2-3 kere başa dönüp tekrar çözmüştüm. Tam kaç aldığımı hatırlamıyorum ama 2-3 yanlışım vardı heralde

Sınavdan çıkınca geçtin mi? diye soran gençler vardı. 3. girişi vs. olanları görmüştüm. Nasıl başardınız diye sormak gelmişti ama dedim sınava girecekler moral bozmayayım dedim.

Genel olarak sınav gayet kolay.
Sınavda zor yerler; ilk yardım konuları, geçiş üstünlüğü konuları

Bunun harici tabela vs. soruluyor. Bu konularda kolay ama dikkatsizlik ile yanlış cevap verebilirsin. Bu nedenle bitirip çıkma sonuna kadar kal. Tekrar tekrar çöz.