• 15-12-2022, 07:17:06
    #1
    Merhabalar internette satılan Online lisans adı altında sadece key satışı olarak geçen ve fiyatları çok uygun olan lisanslar var bu lisansların satışı yasal mı? faturalı olarak bu lisansları satışını gerçekleştirmemiz sakıncalı olur mu?

    Windows/Office vs. özellikle
  • 15-12-2022, 07:52:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sahte lisans:/
  • 15-12-2022, 07:57:59
    #3
    selimgezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi distribütör olmayan herkes yasal olmayan satış yapar.
    SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahte lisans:/
    e bu lisanslar bu forumdada satılıyor yasal değilse forumda satışıda yasak değil mi?
  • 15-12-2022, 09:15:04
    #4
    Sahte değiller ama yasal da değiller. Genellikle çöp olmuş bilgisayarların lisans kodlarını alıp size satıyorlar. Dolayısıyla da güvenli ve gerçekler. Kullananın başını ağırtacak birşey de değil. En çoğu lisansınızı iptal ederler. Ama satışı ayrı bir mevzudur yakalanırsanız çok büyük sorun yaşarsınız. Hele hele fatura kesmek ben yasal bir iş yapmıyorum alın bu da kanıtı demek gibi birşey