Sahte değiller ama yasal da değiller. Genellikle çöp olmuş bilgisayarların lisans kodlarını alıp size satıyorlar. Dolayısıyla da güvenli ve gerçekler. Kullananın başını ağırtacak birşey de değil. En çoğu lisansınızı iptal ederler. Ama satışı ayrı bir mevzudur yakalanırsanız çok büyük sorun yaşarsınız. Hele hele fatura kesmek ben yasal bir iş yapmıyorum alın bu da kanıtı demek gibi birşey