Merhabalar internette satılan Online lisans adı altında sadece key satışı olarak geçen ve fiyatları çok uygun olan lisanslar var bu lisansların satışı yasal mı? faturalı olarak bu lisansları satışını gerçekleştirmemiz sakıncalı olur mu?

Windows/Office vs. özellikle