Cidden soruyorum izmir neden böyle?
13
●728
- 14-12-2022, 10:48:14Üyeliği durdurulduSabah indim izmire hastanede işim vardı diye geldim. Bir kaç kerede gelmiştim yine eskiden arasıra. Vasat bir şehir. Heryer çöp, dolmuşlar eski, otobüsler eski, sokaklar eski, binalar eski, hastane eski, heryer leş gibi. Neden gelişime kapalı bu izmir milleti? Dolmuşa bindim abi yemin ederim artık koltuk o kadar eskimişki içindeki sünger erimiş resmen. Bildiğin tahtaya oturuyosun, v.s hiç anlamadım izmiri galiba yaşanabilirler listemin abartısız en son sırası....
- Kabul Edilen Cevap
- 7 Beğeni
-
- 14-12-2022, 10:55:00Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Hocam sebebi belli. İzmir yönetim olarak el değiştirebilecek bir yer değil. Dolayısıyla ne olursa olsun seçim belli. Bu İzmire özel bir durum değil. Herhangi bir sabit yönetim olan yere bak yine aynı.
Ne zaman el değiştirme korkusu olursa o zaman icraat oluyor bu ülkede. Onun dışında icraat hiç bir zaman olmuyor. - 14-12-2022, 10:55:13Ne yazık ki bu tür şehirler böyle hocam. Hiç bir siyasi bağlantım yok ama belediye seçimlerini kendine çantada keklik gören ististani durumlarda dışında böyleler. Sultanbeyli, İzmir... Böyle gider işte. İzmir'i ve insanlarını seviyorum. İki üç yıl yaşadım ama belediyesi rezaley en son bıraktığımda kaka kokuyordu, sanırım hala öyle.
- 14-12-2022, 10:56:29Üyeliği durdurulduVallahi siyasi amaçla demiyorum inan şaşırıyorum. Ek olarak sol görüşlüyüm. Yani siyasi olsa amaç kendi topuğuma sıkmam ama saçma yani. Çooook geride izmir çoookserhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallaha hocam bir çok yerine gittim önceleri. Alsancak tarafı biraz iyi gibi ama olsun oda yani. Şuan bir hastanedeyim de adini unuttum. Bilmem ne doktor gogus cerrahisi egitim arastirma hastanesifyuzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-12-2022, 11:00:35İstanbul gibi bir yerden gittiysen iz normaldir ama küçük bir şehirden gitseydiniz öyle çok büyütmezdiniz bu anlattılanların belediyelerle alakası yok çöp doluysa insanlar atıyor araçlar eskiyse firmalar almıyor binalar kötüyse sahipleri yapmıyor belediye çok çok ikaz gönderir düzeltin değiştirin diye mersin çok güzel bu konuda göçmenler gelmeden önce mis gibi yerdi şuan full dolu göçmen