Sabah indim izmire hastanede işim vardı diye geldim. Bir kaç kerede gelmiştim yine eskiden arasıra. Vasat bir şehir. Heryer çöp, dolmuşlar eski, otobüsler eski, sokaklar eski, binalar eski, hastane eski, heryer leş gibi. Neden gelişime kapalı bu izmir milleti? Dolmuşa bindim abi yemin ederim artık koltuk o kadar eskimişki içindeki sünger erimiş resmen. Bildiğin tahtaya oturuyosun, v.s hiç anlamadım izmiri galiba yaşanabilirler listemin abartısız en son sırası....