İstanbul gibi bir yerden gittiysen iz normaldir ama küçük bir şehirden gitseydiniz öyle çok büyütmezdiniz bu anlattılanların belediyelerle alakası yok çöp doluysa insanlar atıyor araçlar eskiyse firmalar almıyor binalar kötüyse sahipleri yapmıyor belediye çok çok ikaz gönderir düzeltin değiştirin diye mersin çok güzel bu konuda göçmenler gelmeden önce mis gibi yerdi şuan full dolu göçmen