Ne yazık ki bu tür şehirler böyle hocam. Hiç bir siyasi bağlantım yok ama belediye seçimlerini kendine çantada keklik gören ististani durumlarda dışında böyleler. Sultanbeyli, İzmir... Böyle gider işte. İzmir'i ve insanlarını seviyorum. İki üç yıl yaşadım ama belediyesi rezaley en son bıraktığımda kaka kokuyordu, sanırım hala öyle.