• 12-12-2022, 16:02:07
    #1
    Merhaba, bu gün 02169900184 numarasından beni aradılar. Yoğun olduğum için dediklerini tam anlamadım, tahhütünüz bitiyor tarzı bir şey söylediler. Sonrasında ise tekrar dinlemek için 1'e basın dedi. Ben de yoğunluktan anlamadığım için 1'e bastım, işleminiz onaylanmıştır dedi ve kapandı. Bu durumda ben ne yapabilirim bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ? Neye onay verdiğimi bilmiyorum bunu kontrol edebileceğim bir yer var mı ? Numarayı tekrar aradığımda müşteri temsilcisiyle yapacağınız görüşmeler kaydedilecektir diyor kapanıyor.
  • 12-12-2022, 16:07:55
    #2
    Bu sahtekarlığın benzerini bize d-smart yaptı babamı arayıp x firmadaki internet taahütünüz bitiyor diye bir paket satmışlar. Ben X firmasını aradığımda ise daha 7 ay taahüt olduğunu öğrendim d- smart tam bir *********** yeri olmuş 360 tl cayma bedeli ödeyip iptal ettirdim haram olsun . D -smart olabilir.
  • 12-12-2022, 16:19:31
    #3
    Geçmiş olsun
  • 12-12-2022, 16:21:53
    #4
    Danışman
    Merhabalar.
    Mevcut durumda kısa sürede sizi hangi firmanın aradığını bulmanız ve yapılan işlemin iptalini sağlamanız pek mümkün değil. (En azından şu anda ki bilgim bu yönde) Olayı kayıt altına almanızı öneririm. Bunun için de en basit ve hızlı yöntem CİMER başvurusu oluşturmak. Olayı anlatan bir dilekçe yazın. Sizin numaranızı, sizi arayan numarayı, dakikası saniyesine aranma anı ve arama süresini, nasıl bir görüşme geçtiğini, sonrasında numarayı aradığınızda başınıza gelen durumu yazın. "Yanlışlıkla yaptığım başvuruyu iptal etmek istedim. Ama nasıl iptal edebileceğim konusunda bana bir açıklama yapılmadı. Tarafıma her hangi bir bilgilendirme yapılmadı. Ayrıca kişisel verilerim rızam alınmadan izinsiz olarak işleniyor." Şeklinde bir açıklama da ekleyip başvuruda bulunun. Süreç devam eder ya da reddedilir, bu bir sorun değil. (CİMER bu iş için kullanılmıyor biliyorum)

    Yaşadığınız olay meyvesini verdiğinde; elinize gelen fatura, tebligat vs. ile yetkili mercilere itirazda bulunun. Yaptığınız bu itiraza bugün yaptığınız CİMER başvurusunu da ekleyin. Bu şekilde itirazınızın kabul olması ve yapılan işlemin iptali mümkün olabilir. Geçmiş olsun.
    İyi forumlar
  • 12-12-2022, 16:26:23
    #5
    Geçmiş olsun kaptan
  • 12-12-2022, 16:27:32
    #6
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    Mevcut durumda kısa sürede sizi hangi firmanın aradığını bulmanız ve yapılan işlemin iptalini sağlamanız pek mümkün değil. (En azından şu anda ki bilgim bu yönde) Olayı kayıt altına almanızı öneririm. Bunun için de en basit ve hızlı yöntem CİMER başvurusu oluşturmak. Olayı anlatan bir dilekçe yazın. Sizin numaranızı, sizi arayan numarayı, dakikası saniyesine aranma anı ve arama süresini, nasıl bir görüşme geçtiğini, sonrasında numarayı aradığınızda başınıza gelen durumu yazın. "Yanlışlıkla yaptığım başvuruyu iptal etmek istedim. Ama nasıl iptal edebileceğim konusunda bana bir açıklama yapılmadı. Tarafıma her hangi bir bilgilendirme yapılmadı. Ayrıca kişisel verilerim rızam alınmadan izinsiz olarak işleniyor." Şeklinde bir açıklama da ekleyip başvuruda bulunun. Süreç devam eder ya da reddedilir, bu bir sorun değil. (CİMER bu iş için kullanılmıyor biliyorum)

    Yaşadığınız olay meyvesini verdiğinde; elinize gelen fatura, tebligat vs. ile yetkili mercilere itirazda bulunun. Yaptığınız bu itiraza bugün yaptığınız CİMER başvurusunu da ekleyin. Bu şekilde itirazınızın kabul olması ve yapılan işlemin iptali mümkün olabilir. Geçmiş olsun.
    İyi forumlar
    Çok teşekkür ederim umarım bir şey çıkmaz. Tek kelime ile nasıl insanları bir şeylere abone yapıyorlar anlamıyorum. Hukuk sistemimiz muazzam ya
  • 12-12-2022, 16:31:37
    #7
    Hocam bayilik bunlar,muhtemelen paket veya ekstra hizmet almış oldunuz, bayilerde kota olduğu için bu tarz etik olmayan satış yöntemlerine başvuruyorlar.
    benzer numara beni de aradı, ttnet bitiyor dedi, dedim ben superonline kullanıyorum, onların da bayisiyiz o da bitiyor diyor