Hocam bayilik bunlar,muhtemelen paket veya ekstra hizmet almış oldunuz, bayilerde kota olduğu için bu tarz etik olmayan satış yöntemlerine başvuruyorlar.
benzer numara beni de aradı, ttnet bitiyor dedi, dedim ben superonline kullanıyorum, onların da bayisiyiz o da bitiyor diyor