• 10-12-2022, 03:05:38
    #1
    Merhabalar arkadaşlar
    Bugün yurtdışı iphone cihazım a kayıt yaptırmak için batum a gidiyorum gittiğim yerde ufak çaplı satışını yapabileceğim için alabileceğim ürün var mı var ise nerede konu hakkında bilgisi olan hocalarımın fikrini bekliyorum.

    Batumdan almadan gelme dediğiniz nedir alırsan satabilirsin diyeceğiniz vb

    iphone almayı düşünüyorum ancak stok bulamazsın diyorlar son zamanlarda giden oldu mu stok bulabilir miyim

    Batum gezim sonucunda da yaptıklarımı buraya yeniden ekleyeceğim..
  • 10-12-2022, 03:19:29
    #2
    hayırlı yolculuklar
  • 10-12-2022, 03:39:38
    #3
    gelmeyin gardaşım telefon yok.
  • 10-12-2022, 03:46:50
    #4
    Maalesef, yüksek ihtimalle istediğiniz ürünü bulamayacaksınız. Eliniz boş dönebilir. Eliniz boş dönerse şunu yapın; Türkiye'ye döndükten sonra buradan YD kapalı kutu bir cihaz alın. Fiyatı zaten aynı rakamlara denk gelecektir. Daha sonra E-Devlet'ten kayıt ettirin. Cihazı gidip almışsınız gibi göstereceksiniz ve kayıt işlemlerini tamamlayacaksınız.
  • 10-12-2022, 05:59:16
    #5
    Haçapuri ye
  • 10-12-2022, 06:18:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Geçen hafta gittim, hem gezmek hemde telefon almak için fakat O kadar çok kalabalık sıra var ki birde cihaz stoğu yoktu. Ancak şimdi var mı bilemiyorum şansınızı deneyin.
  • 10-12-2022, 09:25:28
    #7
    Eşe dosta yılbaşı 4lk0l satışı 😁
  • 10-12-2022, 09:33:20
    #8
    Adam "Bugün yurtdışı iphone cihazım a kayıt yaptırmak için batum a gidiyorum" demiş, millet gelme telefon yok sıra var demiş. Okuduğumuzu anlamamakta dünya lideriyiz.
  • 10-12-2022, 10:14:51
    #9
    Araç ile içeri gireceksen çok dikkatli olmanızı tavsiye ederim. Sınır kapısını geçince yollar tek şeride düşüyor ve çok tehlikeli 5 dakika içerisinde iki kaza gördüm ölümlü ve yaralanmalıydı. Trafik kurallarına uyuştuğunu söylemek pek mümkün değil. Stoklar ile ilgili bilgim yok. Genel olarak bize göre pahalı bir yer.