Araç ile içeri gireceksen çok dikkatli olmanızı tavsiye ederim. Sınır kapısını geçince yollar tek şeride düşüyor ve çok tehlikeli 5 dakika içerisinde iki kaza gördüm ölümlü ve yaralanmalıydı. Trafik kurallarına uyuştuğunu söylemek pek mümkün değil. Stoklar ile ilgili bilgim yok. Genel olarak bize göre pahalı bir yer.