Merhabalar arkadaşlar
Bugün yurtdışı iphone cihazım a kayıt yaptırmak için batum a gidiyorum gittiğim yerde ufak çaplı satışını yapabileceğim için alabileceğim ürün var mı var ise nerede konu hakkında bilgisi olan hocalarımın fikrini bekliyorum.

Batumdan almadan gelme dediğiniz nedir alırsan satabilirsin diyeceğiniz vb

iphone almayı düşünüyorum ancak stok bulamazsın diyorlar son zamanlarda giden oldu mu stok bulabilir miyim

Batum gezim sonucunda da yaptıklarımı buraya yeniden ekleyeceğim..