• 07-12-2022, 22:54:49
    #1
    Arkadaşlar süreç bu denli yavaş mı işliyor adam bizi çarptı gitti dava edeceğim falan dedim umrunda bile olmadı
    gidip savcılığa verdiğim 2 ay olacak nerdeyse ama uyapta e devlette tık yok bu normal mi
    ben bu adamın ceza almasını böyle yaptığına pişman olup bedelini yaşamasını istiyorum bir an önce forumdan ceza almadı zaten
    girmediği için adamı banlamıyorlar geçen ki d0landırma vakasındada adamı çarpmış foruma girmemiş 3 4 ay sonra girip devam etmiş sonra bize denk geldi işte
  • 07-12-2022, 22:56:50
    #2
    VipsMedya.Com
  • 07-12-2022, 22:58:19
    #3
    Maalesef bazı süreçler çok yavaş işliyor.
  • 07-12-2022, 23:01:32
    #4
    vipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teknobilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef bazı süreçler çok yavaş işliyor.
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun süreç çok yavaş işliyor maalesef.
    adama seni savcılağa verdim dedim görüldü attı gitti ya resmen alay ediyorlar aynı şehirde olaydık onla keşke var ya içime dert oldu valla arkadaşlar
  • 07-12-2022, 23:02:09
    #5
    Paran yoksa süreç böyle ilerliyor hocam

    https://www.youtube.com/watch?v=MLtuCSSqUvM
  • 07-12-2022, 23:03:12
    #6
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar süreç bu denli yavaş mı işliyor adam bizi çarptı gitti dava edeceğim falan dedim umrunda bile olmadı
    gidip savcılığa verdiğim 2 ay olacak nerdeyse ama uyapta e devlette tık yok bu normal mi
    ben bu adamın ceza almasını böyle yaptığına pişman olup bedelini yaşamasını istiyorum bir an önce forumdan ceza almadı zaten
    girmediği için adamı banlamıyorlar geçen ki d0landırma vakasındada adamı çarpmış foruma girmemiş 3 4 ay sonra girip devam etmiş sonra bize denk geldi işte
    savcılık aşaması uyap vatandaştan görünmez. dava ayrı şikayet ayrıdır. süreç normal tek sizin işlem yürümüyor binlerce şikayet oluyor dilekçe oluyor şikayet bazlı. dilekçeler anlık işleme alınıyor siz gidip adliyeden kendiniz sorun hangi aşamada diye. tebligat geç gelebilir sadece.
  • 07-12-2022, 23:04:29
    #7
    delil toplama ve hazırlık aşamasındadır dosyanız , karşı tarafın ifadesi alınmadan iddianame hazırlanmaz , o kadar da kolay ve basit değil bu işler arkadaşlar.
    Bu aşamalardan sonra uyap tan takip edebilirsiniz.
  • 07-12-2022, 23:04:35
    #8
    Siz bu süreçte karşı tarafa ait hiçbir bilgi itham laf vb kelimeleri net üzerinde yazmayın paylaşmayın
  • 07-12-2022, 23:08:07
    #9
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paran yoksa süreç böyle ilerliyor hocam

    https://www.youtube.com/watch?v=MLtuCSSqUvM
    valla hocam kendim verdim direk savcılığa avukatla uğraşmadım malesef
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    savcılık aşaması uyap vatandaştan görünmez. dava ayrı şikayet ayrıdır. süreç normal tek sizin işlem yürümüyor binlerce şikayet oluyor dilekçe oluyor şikayet bazlı. dilekçeler anlık işleme alınıyor siz gidip adliyeden kendiniz sorun hangi aşamada diye. tebligat geç gelebilir sadece.
    doğrudur hocam ben ordayken bile 8 10 kişi sıradaydı şikayet için
    tolgabato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    delil toplama ve hazırlık aşamasındadır dosyanız , karşı tarafın ifadesi alınmadan iddianame hazırlanmaz , o kadar da kolay ve basit değil bu işler arkadaşlar.
    Bu aşamalardan sonra uyap tan takip edebilirsiniz.
    bazı arkadaşlarınki 3 4 ayda hemen sonuca bağlanmış hocam bizimkide öyle olsaydı keşke
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bu süreçte karşı tarafa ait hiçbir bilgi itham laf vb kelimeleri net üzerinde yazmayın paylaşmayın
    yok hocam isim tel no hakaret vs yok kesinlikle