valla hocam kendim verdim direk savcılığa avukatla uğraşmadım malesef
savcılık aşaması uyap vatandaştan görünmez. dava ayrı şikayet ayrıdır. süreç normal tek sizin işlem yürümüyor binlerce şikayet oluyor dilekçe oluyor şikayet bazlı. dilekçeler anlık işleme alınıyor siz gidip adliyeden kendiniz sorun hangi aşamada diye. tebligat geç gelebilir sadece.
doğrudur hocam ben ordayken bile 8 10 kişi sıradaydı şikayet için
delil toplama ve hazırlık aşamasındadır dosyanız , karşı tarafın ifadesi alınmadan iddianame hazırlanmaz , o kadar da kolay ve basit değil bu işler arkadaşlar.
Bu aşamalardan sonra uyap tan takip edebilirsiniz.
bazı arkadaşlarınki 3 4 ayda hemen sonuca bağlanmış hocam bizimkide öyle olsaydı keşke
Siz bu süreçte karşı tarafa ait hiçbir bilgi itham laf vb kelimeleri net üzerinde yazmayın paylaşmayın
yok hocam isim tel no hakaret vs yok kesinlikle